Stage, Shoppen, Stappen! - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu Stage, Shoppen, Stappen! - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu

Stage, Shoppen, Stappen!

Door: Stéphanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

19 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Hallo allemaal,

Inmiddels is het al weer 2 weken geleden dat ik een berichtje heb geplaatst dus tijd voor een update!

Eerste, bedankt voor de kaart ome Piet en tante Marianne, hartstikke leuk! :)

Op stage gaat het goed. Ben op dit moment druk bezig met mijn plan van aanpak want de deadline is deze week. M'n supervisor heeft 't nagekeken en me een aantal tips gegeven dus ik heb nog genoeg te doen. Gelukkig was mijn Engels op papier niet zo slecht als ik zelf dacht. Nog ff en dan kan ik volgende week eindelijk echt aan de slag!

2 weken geleden zijn we voor het eerst uit geweest. Samen met Nick en Dominique ben ik met mijn huisgenoot Alysia meegeweest. Daar hebben we een aantal nieuwe mensen leren kennen en een leuke avond uit gehad in Hanley. Een fles wijn bij het uitgaan is trouwens zo goedkoop, je betaalt 6,5 pond voor 1 fles. Omgerekend ongeveer 8 euro, daar kunnen de Lange en Blok 10 niet tegenop ;-)
Afgelopen weekend hebben we vrijdag thuis gedronken. De beste vriend van Alysia kwam langs dus weer een nieuw iemand ontmoet. En Nick en Dominique natuurlijk haha! Was een gezellige avond en zaterdag zijn we uit geweest in Newcastle. In Newcastle was 't vrij dood. Wat blijkt, op vrijdag is het blijkbaar in Newcastle te doen en op zaterdag in Hanley! Weten we dat ook weer voor de volgende keer haha.

Gisteren ben ik gaan shoppen met Alysia op festivalpark, dit is een retail park met allemaal winkels, supermarkten en eetgelegenheden. 'T klikt heel goed tussen haar en mij dus dat is hartstikke fijn! Vanavond gaan we naar Hanley shoppen, daar is op donderdag koopavond.

Dit weekend ga ik gezellig het weekend naar Niki toe in Wolverhampton. Eens uitzoeken hoe ze daar woont en natuurlijk uitzoeken hoe het uitgaan daar is ;-)

Conclusie: Ik heb het dus druk genoeg, met school maar vooral met een heleboel leuke dingen doen! :)

See you later!

Love Stéphanie

  • 19 September 2013 - 12:07

    Niki:

    See you Soon Steef.

    Word super gezellig hier samen in Wolverhampton!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Stephanie

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 6763

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Internship in Stoke-on-Trent

Landen bezocht: