Sinterklaas en Kerstmis - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu Sinterklaas en Kerstmis - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu

Sinterklaas en Kerstmis

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

20 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Hallo allemaal,

T is even geleden sinds mijn laatste blog maar er is dan ook van alles gebeurd. Bij deze wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle berichtjes en kaartjes :)

24 November ben ik terug gekomen in Stoke en ik werd opgewacht door al mijn lieve Dutchies op het station. Van Yvo kreeg ik een advent kalender, heeeeeeel erg leuk aangezien ik die nog steeds elk jaar krijg ;-) 's avonds zijn we met zijn alle uit gaan eten, all you can eat voor 7 pond en ook nog lekker ook!

Verder is het ontzettend druk met stage, verloren tijd proberen in te halen etc.

5 december kwam Sinterklaas langs in Engeland, met zijn alle hebben we pakjesavond gehad en door middel van een heel irritant spel hebben we de cadeautjes verdeeld! Mijn nieuwe aanwinst, een zak met Haribo snoepjes en een Staffordshire University mok =)
Op zaterdag ben ik richting Wolverhampton gegaan naar Niki en zijn we met Maggie naar de film geweest 's avonds.
Zondag zijn we met zijn tweeën naar Birmingham geweest naar Sea Life en vervolgens de winkels in en de kerstmarkt over geweest; een heel leuk gezicht met alle lichtjes.
Maandag middag kwamen Pris en Yvo ook naar Wolverhampton want we gingen met alle internationale studenten in Wolverhampton de Christmas barcrawl doen. We hadden ons helemaal in de kerstsfeer gedoopt met kerst oorbellen, -sokken en -mutsen. Pre-drinks in de keuken en vervolgens met de hele bende op weg naar de bar. Een ontzettend leuke avond weer :)

Voor de verandering ga ik dit weekend weer naar Wolverhampton want bijna alle Dutchies zijn al naar huis behalve ik en de Wolverhampton gangers. Op zondag ga ik weer naar Stoke en maandag vlieg ik naar huis voor kerst en nieuwjaar.

Ik zie er naar uit om thuis te komen, zie jullie allemaal snel :)

Liefs Stéphanie!

  • 20 December 2013 - 22:54

    Niki:

    WOEHOE!!!! Cookie Dough & Wine!! :D :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Stephanie

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 6751

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Internship in Stoke-on-Trent

Landen bezocht: