Dutch invasion - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu Dutch invasion - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu

Dutch invasion

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

03 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Hallo allemaal,

Tijd voor weer een teken van leven! De afgelopen heb ik het weer gezellig druk gehad.

2 weken terug ben ik eerst naar Wolverhampton geweest naar Niki! Ze heeft echt een leuke kamer; groter dan de mijne haha! Wolverhampton was hartstikke gezellig, we zijn gaan uit eten met Roel en een aantal andere meiden die ze daar al heeft leren kennen. Hartstikke aardige meiden en 't was heel gezellig. De dag erna zijn we samen gaan winkelen in Wolverhampton, big mistake, veel te leuke winkels en kleding wat resulteerde in veel te veel dingen gekocht! Uiteindelijk hebben we maar ontbeten bij de McDonalds om 3 uur 's middags en 's avonds pizza gegeten want na het shoppen waren we natuurlijk veel te moe om te koken (wat zal m'n diëtiste trots op me zijn hahahaha!) 'S avonds hebben we film gekeken met een van de meisje van de dag daarvoor, Magic Mike! Zondag was de pret helaas al voorbij en na een bezoekje aan de Starbucks was het al weer tijd voor mij om naar huis te gaan.
Wolverhampton is een hele mooie stad/dorp whatever. Heb veel mooie gebouwen gezien terwijl we naar de campus liepen. Wolverhampton is zeker veeeeeel mooier dan Stoke-on-Trent.

De rest van de week ben ik veel aan de slag geweest op het lab op school, eindelijk! Ik liep meteen tegen wat 'probleempjes' aan waardoor m'n planning nu al in de soep is gelopen. Maar dit is zo goed als opgelost en uitgezocht en nu kan ik verder met mijn planning. Verder kreeg ik m'n plan van aanpak terug, ik moet nog een beetje aanpassen maar verder was 't geen ramp :P

Vrijdags zijn we met school naar Liverpool geweest en heb ik de andere 3 stagiaires van Avans ontmoet. We zijn naar een museum waar dingen te zien waren over o.a drugssmokkel geweest en daarna zijn we nog ff de stad in geweest. Liverpool is een super mooie stad, en een echte winkel stad dus ideaal voor alleen maar meiden! De drie andere stagiaires zijn meiden, dus nu zijn we met 5 meiden. 'S avonds zijn 2 van de meiden mee uit geweest naar Newcastle samen met Hathi, Alysia, Nick, Dominique, hun nieuwe huisgenoot Wesley en mij. Topavondje!

De rest van het weekend was ik vrij dood dus heb ik niet veel meer uitgevoerd haha!

Deze week was ik op het begin niet helemaal topfit, dus ben veel thuis gebleven en een beetje aanpassingen aan m'n plan van aanpak gemaakt. Vanaf vandaag ben ik echter weer helemaal terug! M'n plan van aanpak is bijna helemaal verbeterd en ik vind 't een stuk beter dan de vorige keer.

Morgenavond vertrek ik weer voor het weekend naar Wolverhampton, ja alweer haha! De planning is nog niet helemaal duidelijk maar misschien dat we naar Birmingham gaan op zaterdag. Ja dit is ook een winkel stad, maar het wordt misschien tijd dat ik iets meer sight seeing ga doen dan winkelen!

Ook kregen we afgelopen week te horen dat alle leuke klasgenoten die nog thuis zijn die de minor ketenanalyse doen in oktober naar Stoke-on-Trent komen voor het Crime House! Dus Vincent en Ingrid komen naar mijn mooie nieuwe woonplaatsje toe, hartstikke leuk! Ik heb toestemming om aan te sluiten bij hun Crime House avontuur. Het wordt dus een echte Dutch invasion hier met al die Nederlandse stagiaires, minor studenten en exchange studenten.

Dit moet genoeg zijn om jullie weer een tijdje zoet te houden :-)

See you later,

Love Stephanie

  • 04 Oktober 2013 - 10:08

    Mam:

    Hee Steff,

    als ik niet beter wist, zou ik bijna denken dat je enkel aan het feesten bent.
    natuurlijk heb je thuis al flink geoefend in het combineren van studie en uitgaan.
    maak wat moois van de resterende tijd want zoals je stagecoordinator al zei: je moet ook weten dat je hier bent geweest en hebt genoten van alles wat we de studenten kunnen bieden buiten het studeren.
    veel plezier!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Stephanie

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 6764

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Internship in Stoke-on-Trent

Landen bezocht: