Mama zal trots op me zijn! - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu Mama zal trots op me zijn! - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu

Mama zal trots op me zijn!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

22 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Even een hele korte haha!

Mam je zal wel trots op me zijn. Onze eerste maaltijd hier gekookt, alles afgewassen, gedoucht en alles opgeruimd, en meteen ons eerste wasje aangezet! ;-)

  • 22 Augustus 2013 - 22:06

    Niels Smits:

    hahaha nu de rest van de 5 maanden nog :)

  • 22 Augustus 2013 - 23:02

    Toos Hermkens:

    Dat is ze zowie zo wel hoor, maar je bent goed bezig.
    Ik zag dat gezellig was vertrokken en snel in je nieuwe huisje was.
    Geniet ervan , we spreken elkaar wel weer.

    Groetjes Toos en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Stephanie

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 6768

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Internship in Stoke-on-Trent

Landen bezocht: