Back in England - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu Back in England - Reisverslag uit Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk van Stephanie Rens - WaarBenJij.nu

Back in England

Door: Stéphanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

05 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Hallo allemaal,

Na 10 daagjes in Nederland die voorbij zijn gevlogen ben ik 2 januari weer geland in Engeland.

Mijn terugreis naar Nederland was geen fijne. Er was storm afgeroepen hier en op het vliegveld vonden ze het leuk om daarom heel veel vluchten te cancelen. Mijn vlucht vertrok uiteindelijk met 45 minuten vertraging dus dat was zo erg nog niet, maar de turbulentie was ellendig. En tot overmaat van ramp vond mijn buurman in het vliegtuig het leuk om tijdens het landen me onder te kotsen. Weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen :) Eenmaal op Schiphol geland heb ik me dus eerst maar even omgekleed. Mama had als verrassing Moniek en Timo meegenomen, echt super lief! :)
Kerst was heel gezellig met de hele familie en nieuwjaar was leuk, lekker met de vrienden gegeten, even uit geweest en vervolgens lekker met mam op de bank. Tussendoor zijn mama, Moniek, Timo en ik ook nog naar de Winter Efteling geweest. En omdat mijn leven nog niet spannend genoeg is ging er op weg naar huis voor onze ogen een auto over de kop; wij de politie gebeld, verklaring afgelegd in de McDonalds (heel chique), de hele mikmak. Spannende afsluiter van onze dag dus.

Op 2 januari ben ik dus weer terug gevlogen naar Engeland, ik kwam als eerste van de Nederlanders aan. De dag erna kwamen Nick en Do aan en vandaag is Pris ook weer terug gekomen.

Zaterdag ben ik met Do naar Hanley geweest, even de Primark bezoeken natuurlijk. En wonder boven wonder, ondanks de sale, heb ik daar niks gekocht ;-)!
Vandaag met Nick, Do en Pris lekker wezen eten bij de White Star; even bijkletsen na 2 weken zonder elkaar.

Morgen begint het echte leven weer en ga ik weer keihard knallen voor stage. 2 weken lang vol aan het eindverslag om er een mooi eindproduct van te maken. Om daarna mijn reis in Engeland af te sluiten samen met mama in London.

Love,
Stéphanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Stoke-on-Trent

Stephanie

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 6740

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Internship in Stoke-on-Trent

Landen bezocht: